Thursday, July 30, 2009

Percutian ngan family kat PD n Melaka

Gambar ni masa aku ngan the hole family aku gi bercuti kat Tiara Beach Resolt..rasa seronok dapat kumpul ramai2 ngan ahli keluarga aku yg lain...yg paling seronok aku tengok ialah anak aku ngan semua anak buah aku bila semua mereka dpt kumpul ramai2...pada masa yg sama sempat gak aku gi round2 Bandar Melaka..dekat 4 tahun tak gi Melaka sekali pergi semua dah berubah...mcm2 ada...times again technology...sedetik masa berlalu sedetik itu jugaklah teknologi berubah.












Gambar ni aku ambik masa aku ngan family aku gi picnic kat sg congkak,langat...sesekali bawak family mcm ni seronok gak...seronok tengok anak2 happy..bg aku dapat gak release tension...asyik2 keje je jemu gak..aku nak jadikan xtvt berpicnic ni sebagai xtvt bulanan...mudah2an dngan xtvt ni dapat aku mendekatkan diri aku ngan anak2..taklah anak2 rasa terpinggir...yelah ayah asyik2 keje je....





No comments:

Post a Comment