Wednesday, September 16, 2009

Majlis berbuka puasa

Majlis berbuka puasa yg diadakan kat rumah nenek aku kat Seremban pd 5 Sep 09 yang lalu.Ayah aku yg hanya dua beradik beserta dngan adik-beradik aku dan anak2 pak ngah aku(sepupu aku lah tu)semua berkumpul kat rumah nenek aku...seronok klau sesekali dpt berkumpul mcm ni..bukan senang nak kumpul ramai2 mcm ni...inipun atas permintaan nenek aku..dia nak sangat anak2 dia,cucu2 dia dan cicit2 dia berkumpul ramai2..Majlis berbuka dimulakan dngan bacaan tahlil arwah yang diketuai oleh ayah aku...seterusnya berbuka dan solat maghrib beramai-ramai.Pada mlm tu yang paling seronok aku tengok ialah anak2 aku dan anak2 buah aku...nak roboh rasanya rumah nenek aku tu dikejakan oleh diaorang..tapi nak buat mcm mana...sekali-sekala...biarkanjelah kata nenek aku.
Tngah sibuk nak menyiapkan juadah berbuka....

Nenek(mak ayah) aku ngan Wan(mak pada mak) aku...tngah sodap dok molepak

Seronak bila dpt kumpul ramai2 mcm ni...

Mak ngan wan aku tengah melepak lepas berbuka...

No comments:

Post a Comment