Wednesday, November 25, 2009

Aidiladha

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA...MUDAH-MUDAHAN DIPANJANGKAN UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI...AMIN.(Nizam,Dila,Arief,Aizad,Fariesha,Farah)

Sunday, November 22, 2009

Kompang

Persembahan kompang sekolah anak aku kat Putra Jaya..persembahan ni sempena hari perkahwinan sapa ntah...aku pun tak tahu...aku masa tu jadi diorang punya driver...
anak aku bergambar berlatarbelakangkan "PALACE OF JUSTICE".....huhhh...segak mcm tuan hakim...
bergambar kenangan bersama-sama ngan member n Cikgu diorang.....


PALACE OF JUSTICE............

Monday, November 16, 2009

Penyampaian Hadiah

Malam tadi tadika tempat anak aku belajar mengadakan hari Penyampaian Hadiah untuk murid2 5 dan 6 tahun...mlm tu anak aku ada buat persembahan untuk nyanyian beramai-ramai dan tarian belle..punyalah excited sampai tak sabar-sabar...walaupun persembahan bermula pkl 8 mlm tapi dari pagi asyik tanya "ayah...bila nak pegi ni...sekarang dah pukul berapa ni..karang adik lambat kang"...punyalah excited...budak2lah katakan...apa yang diorang tau...tau nak cepat je...seronok jadi budak2 ni...teringat aku masa zaman budak2 dulu...pada mak ayah yang ada anak2 yang sebaya anak aku ni...jangan disekat zaman kanak2 diorang..biarkan diorang dengan dunia kanak2 diorang...cuma apa yang kita perlu buat pantau pergerakan mereka...rugi kalau zaman kanak2 diorang disekat....


petang sebelum bermula Penyampaian Hadiah...

mlm masa persembahan..anak aku ngan pakaian belle dia...cantik posing..merahnya gincu mak ngah...

video