Saturday, January 30, 2010

Kayuhan Malam Putrajaya

Lepas Maghrib aku ajak anak2 aku ngan wife aku gi putrajaya..saja lepak2 anak beranak..jalan2 kat pasar mlm putrajaya sambil berkayuh dan menikmati panorama malam kat sana...kebetulan mlm tu ada kayuhan putrajaya critical mass tapi aku tak sempat nak ikut sama...aku start kayuh pun dah dekat pkl 10...pastu pkl 11 aku ada badminton..tu yg tak dapat nat ikut tu...maybe next timelah bro..kita ramai-ramai kayuh...tentu meriahkan...mlm tu aku tengok ada dekat 70 riders yg menyertai kayuhan tersebut...meriah aku tengok..

lepas makan2 kat dataran putrajaya..aku suruh anak aku siap utk kayuh..ni anak sulung aku...besar badan dia ni..kuat melantak laktu...berat dah dekat 90kg..aku suruh dia banyak buat exercise..dia cakap"nantilah yah...besok2 turunlah berat ni"..kalau turun..klau tak turun...sendriiii mau ingatlah....

posing yg tak berapa nak menarik dari aku......

macam le tua de france punya riderlah mamat ni....tapi badan mau kasi turun sikitlah bro...baru ada style mcm rider...

bergambar di hadapan palace of justice..kelihatan dibelakang,rider2 kayuhan putraja criti.mass sedang bersiap sedia utk berkayuh...

ni turn wife aku pulak....mula2 taknak kayuh..dia cakap "keta banyaklah bang".. aku jawab "mana ada...keta yg banyak2 ni sebenarnya semua nak melepak kat dataran ni je"...

bergambar dihadapan palace of justice....

ni pulak...aku dah lupa apa ke nama tempat dia...

Palace Of Justice di waktu malam.....tesergam indah dan gah mcm nama dia gak...

antara yg sempat aku snap...next time aku kayuh kat sini...aku akan snap banyak2 dan paparkan utk tontonan semua..k...chow dulu...

No comments:

Post a Comment