Tuesday, February 9, 2010

Mandi-manda

Minggu ni aku takda ride..sorry bro...tapi demi untuk membalancekan aku punya stamina dan fitness aku ada buat aku punya secret tranning sendiri 2..3x seminggu...so minggu ni xtvt aku ialah menghabiskan masa aku kat sungai mandi2 ngan family aku..lagipun aku dah janji ngan diorang untuk beriadah satu family sekurang-kurangnya sebulan atau dua bulan sekali...asyik keje je bosan gakkan...dahlah tu sabtu/ahad asyik kayuh je...semua hati nak kena jaga....asyik ngan kita punya xtvt je...nanti adalak yang mengajuk...kita gak yg susah...picnic ni sebenarnya aku gi ngan family sifu rashid....memandangkan dia takda xtvt lain aku ajak family dia sekali gi mandi2...lokasi mandi-manda aku kali ni kat sg congkak,langat

ketenangan yg mendamaikan....hilang rasa tension bila lihat tempat2 mcm ni...syukur pada tuhan kerana masih ada lg tempat2 yg mcm ni untuk di kunjungi...pd kawan2 dan pengunjung yg lain..jagalah keindahan alam yg tuhan kurniakan ni...supaya anak-cucu kita dapat menikmati keindahan ini buat selama-lamanya...

hero2 aku dah bersiap sedia untuk melayan diri masing2....

kehijauan yang mendamaikan.....

heroin2 aku pun sama gak...dah tak sabar nak berendam...


ni nak buat acara terjun tiruk ke ni....

kelihatan sifu rashid tangah cari pot untuk masak maggi....

anak aku tengah melantak sarapan pagi....

sejuk mata memandang....tapi sejuk lagi air sungai ni....


bini aku tengah standby nak buat terjunan tiruk....

kelihatan sifu rashid ngan anak aku dan hero dia sedang menyiapkan maggi untuk sarapan ...

acara berendam beramai-ramai...

bini aku tengah posing....dah ok dah tu...asyik posing je bila lak nak mandi ni....

"din.....aku bawak anak kau sekali jangan marah k"....yg tengah dukung anak aku ni adalah anak din luca..jiran aku...dia takda kat sini sebab dia gi uganda sebulan...so kenalah aku bawak anak dia sekali...

wife aku ngan wife sifu rashid sedang posing dlm air...tak sejuk ke....


hero aku...tunggu apa lagi...asyik makan je...bila nak mandi ni....

time ride kena ambik gambar sendiri...time picnic mcm ni pun kena ambik gambar gak ke...apalah nasib badan....

aku happy bila tengok semua anak aku enjoy dengan xtvt mcm ni.....pd member2 yg lain...ride2 jugak...tapi jangan lupa anak..bini kita...diaorang pun perlu perhatian dari kita..sama2lah kita jaga keharmonian rumahtangga kita...supaya apa yang kita buat akan mendapat keredhaan dariNYA.....

No comments:

Post a Comment