Monday, May 3, 2010

Kayuhan Bangi Lama

Date : 02 May 2010
Route : TKP24 - Bangi Lama - Jalan 6 Kaki - TKP24
Start Time : 08:00am
Distance : 48km
Riding Hour : 1 hours 45 minutes
Average : 27km/h
Riders : Aku sorang2
Malam sebelum ride,aku lepak ngan Rashid kat depan rumah...masa tu aku baru balik dari kampung Pasir Panjang,Sekinchan....saja borak2 kosong...masa tu dah pukul 11 lebih dah kalau tak silap aku...aku tanya Rashid...besok kayuh labu tak...dia ckp besok dia kayuh kat labu ngan geng MAPLAY....mula2 aku punya plan memang nak ride gak dengan geng maplay ni tapi bila mengenangkan mlm tu aku rasa penat semacam je dan Rashid bagi tau distance dia lebih kurang 80 km++...aku cakap ngan dia aku tak jadilah nak ride ngan geng maplay sebab aku kena ada kat rumah sebelum pkl 11 tapi mungkin aku akan ride solo je...kayuh dekat2 sini je...dekat tak dekat 50km gaklah...pada member2 maplay sorrylah bro tak dapatlah nak ride sama2 takut lambat sampai rumah nanti...bukannye apa..hari tu pun aku kena kejar masa sebab pukul 12 aku ada plan nak keluar ngan family aku...next time kita kayuh sama2 k........apa2 pun aku seronak gak bila layan maplay punya blog....meriah tu...siap boleh berlumba-lumba lagi...cayalah maplay...apa2 pun layan jelah blog aku ni...layannnnnnnnnnn

kat tol Bangi - Semenyih...saja bergambar...kalau tak...takleh lah nak buat cite...kalau ada cite baru seronok dah meriah sikit blog....

berlatar belakangkan pemandangan ladang kelapa sawit...

kat Bangi Lama...kawasan ni kebanyakkannya adalah ladang kelapa sawit...memang penuh dengan kelapa sawit je...mana2 pegi pun mesti ada kelapa sawit...

yang ni pulak berlatar belakangkan kawasan perindustrian kat Nilai....dah masuk kawasan N9 ni...kalau tak silap akulah...aku main agak2 je ni...kalau silap sorrylah bro

ni pulak kat tol Bangi - Semenyih...masa ni dlm perjalanan balik ke tempat permulaan TKP24...


kat tol Kajang Selatan...melepaskan penat jap...sebelum meneruskan perjalanan ke destinasi terakhir....destinasi terakhir kat mana lagi kat rumahlah....

basikal aku...yang telah membuatkan perjalanan aku bertambah lancar...yg telah memberikan aku satu pecutan yang semakin baik...dengan rentak yang semakin konsisten...dan macam2 lagilah....cuma aku je yang tak berapa nak bagus...

jauh menung tu bro...apa yang lu pikirkan tu...nak basikal baru...gua tengok lu punya basikal dah ok dah...haaa entah2 lu nak ?????%%%%%$$$$@@@@.................


menuruni bukit tiga beradik kat Kajang Perdana...sebelum nak sampai kat rumah aku...hari tu layan gaklah aku ngan ride solo aku ni walaupun tak dpt nak ride ramai2 ngan geng maplay...ok...see u next time bro......

No comments:

Post a Comment