Tuesday, January 11, 2011

Kayuhan Dari Junior Aku

Salam dan Selamat Tahun Baru pada semua riders2 kat luar sana...tahun 2011 ni aku masih belum berkesempatan lagi untuk berkayuh long distance...cuma kayuh setakat 20 - 30km je..gian dah nak kayuh jauh2 ni... cuma masa je belum sampai...agak sibuk sikit...almaklumlah awal2 tahun ni...keje banyak...sekolah pun baru je mula...tu yg sibuk memanjang je tu...nak gi sanalah...nak gi sini lah..anak suruh beli tulah...beli ni lah...mungkin seminggu dua lagi...baru reda sikit kut...pas tu baru boleh kayuh jauh2 sikit...secara solo ataupun berkumpulan ngan MAPLAY CYCLING CLUB...
oklah kayuhan kali ni dalah kayuhan dari anak aku ngan member2 sekolah dia...saja aku update dalam blog ni...nak buat cite...apa2 pun layan jelah...ok gak gambar yang dia snap ni....macam2 yang selalu aku ambik gaklah....nak cite banyak2...bukan aku yg ride...tak tau apa nak cite...kayuhan anak aku ni sekitar Kajang dan Sg Long...aku tak bagi dia kayuh jauh2 sangat...selalu kayuh ngan aku...boleh aku tengok2...ni kayuh ngan member...takut gak nak lepas..tau2 je lah budak2...bila ngan member lain sikit ragam dia....ok layan jelah gambar2 kat bawah ni...























No comments:

Post a Comment