Thursday, December 6, 2012

Kuala Kangsar


Gambar2 kat bawah ni masa aku ngan member2 office aku berkumpul kat BURSA untuk ke KUALA KANGSAR...aku gi sana sebab dapat pelawaan untuk mengadakan satu sesi perlawanan persahabatan bolasepak dengan MCKK( Malay College of Kuala Kangsar)...sebenarnya aku baru pertama kali jejakkan kaki aku kat KUALA KANGSAR ni...selalu dengar cite je...bandar yg masih mengekalkan ciri2 melayu lama dan banggunan2 serta rumah2 banyak yg masih mengekalkan ciri2 kemelayuan dan konsep rumah2 English...kalau ada masa mungkin aku akan singgah lg bawa family pulak...

sebelum berlepas ke Kuala Kangsar....
masa dalam perjalanan ke Kuala Kangsar....
singgah kat R n R Tapah jap...melepaskan dahaga...
 
Pekan Kuala Kangsar...tak besar mana pun..tapi menarik dan penuh dengan sejarah...
  Masjid Ubudiah Kuala Kangsar...
ngan member2 ...melapak kat luar perkarangan Masjid Ubudiah...

antara permandangan sekitar pekan Kuala Kangsar...

Sungai Perak...yang melintasi Pekan Kuala Kangsar...

persiapan sebelum perlawanan dimulakan...

selepas habis perlawanan...berjalan sekitar dataran Kuala Kangsar cari makan...penat yob...jenuh main bola..
tengah tunggu makanan...semua dah kepenatan..penat..letih..lapar..semua ada..
oklah geng ...next time ada cite lain kita layan lg...ASSALAMUALAIKUM....

No comments:

Post a Comment