Wednesday, December 12, 2012

Sehari di Bagan Lalang

Sehari di Bagan Lalang(sory lambat post kat blog ni...sebab gambar2 banyak tak complete) ni sebenarnya adalah siri jelajah ride beramai-ramai(bukan ride ngan basikal tapi ride ngan moto) jalan2 cari makan ngan member2 office aku...saja suka2...just ride for fun...konvai ni diketuai oleh Brader Tam ngan ramai lg lah member2 office aku...motor yg paling kecik Yamaha Lagenda 110(ni moto aku sampailah yg paling besar motor Honda Goldwing..yg ni Brader Man Kassim yg punya...)mula berkumpul depan BURSA pukul 03:00pm dan start bergerak pukul 03:45pm...
Lokasi pertama adalah kat rumah Brader Faizal...rehat sambil minum petang dan bersolat Asar beramai-ramai...pada Brader Faizal terima kasih kerana menghidangkan hidangan petang untuk member2 BURSA semua...macam2 ada..sekitar jam 06:00pm konvai mula bergerak ke Bagan Lalang...aku pulak hanya dapat konvoi sama ngan member2 sampai rumah Brader Faizal ni aje...lepas tu terpaksa berpatah balik ke Kajang kerana malam tu adik aku ada buat gathering kat KDE Ampang...sory bro tak dpt layan sampai ke destinasi yg nak dituju...may be next time punya konvoi kita layan sampai habis...oklah jom kita layan gambar2 kat bawah ni...

antara member2 office aku yg turut serta pd konvoi Bagan Lalang...
tengah dok menunggu member2 yg lain yg belum sampai lg...

moto Honda Goldwing Brader Man...orang lain semua moto kecik2...brader ni lak bawak moto besar...janji bawa motor cc bawah 250 je..ni dah besar ni bro...next time gua naik ngan lu lah bro..rilek pun rilek...he he he..
antara moto2 yg terlibat dlm konvoi ke Bagan Lalang...
sebelum bergerak...Brader Tuan Hj Khairi membacakan sedikit doa selamat supaya perjalanan konvoi ni selamat dan di lindungi oleh Allah S W T...AMIN

anak aku pun turut serta dlm konvoi ni...dia bawa moto Kawasaki KSR 110...bolah tahan gak dia bawa moto ni...memanjang laju je...
tersesat...tak tau cam mana boleh tersesat lak ni...dah tu semua laju cam lumba moto GP je bawa moto masing2...lansung sesat...sebelum ni cakap bawa santai2 je...last2 nah ambik kau...semua nak jadi cam Stoner...lansung terlajak...


kat Petronas Kota Warisan.. regroup dan lepak tunggu Brader Faizal ambik gi rumah dia...


kat rumah Brader Faizal...bro.. terima kasih di atas segala layanan dan hidangan petang yg disediakan...menu semua sedap2...

cayalah lu bro...anak ayah...mana2 pegi pun ngan ayah...
06:00pm...bersiap sedia untuk ke destinasi terakhir...dan akhirnya sampai gak kenkawan aku kat Bagan Lalang...next trip nak konvoi kat mana lak Brader Tam...

No comments:

Post a Comment