Thursday, January 3, 2013

Cuti-cuti Sekolah dan Selamat Tahun Baru 2013


 Cuti sekolah baru2 ni aku lebih banyak menghabiskan masa kat rumah aje..layan anak2 dan berkebun...bukan berkebun tanam pokok2 sayur tapi melayan wife tanam pokok2 perhiasan..pastu adalah gi jalan ngan anak2 melepak kat Kuala Lumpur dan bercuti kat Port Dickson...
antara pokok2 bunga yg aku tanam kat rumah aku...nak kata besar taklah besar mana pun kebun aku ni...adalah sikit tempat untuk aku ngan wife aku berkebun..keluar2kan peluh pagi2 ataupun petang2 kalau ada masa terluang...

pokok ros...antara kegemaran wife aku..macam2 jenis pokok bunga ros yang dia tanam...aku rasa ada dekat 10 jenis pokok bunga ros yg dia tanam...macam2 colour ada..pink..merah...kuning..biru...macam2 colour lglah...

antara bunga2 ros yg aku snap...cantik dan menarik...tak sia2 wife aku berkebun...





yg ni pulak masa aku gi pameran KL BIKE WEEK 2012 depan KLCC...sebelah Bank Simpanan Nasional..macam2 jenis motor aku jumpa...daripada yg classic sampailah yg custom made punya...

ni antara motor custom made...



motor untuk dijual...

antara kereta2 lama...classic ...

hero aku....


heroin aku...bergaya cam model...

heroin2 aku ngan pelawak Shahrol...dari kumpulan Shiro...

hero aku ngan pelumba moto 3 kelahiran Malaysia...Zulfahmi...sempoi je mamat ni aku tengok...

KLCC di malam hari....

yang ni pulak masa aku bercuti kat Port Dickson...aku lepak kat Corus Paradise je...nak gi kat tempat lain semua full house...last2 kat sini jelah aku melepak ngan family aku...



a big happy family....


lompat jangan tak lompat...nice shot...



gambar sekitar Corus Paradise..bolehlah kalau nak berehat-rehat menenangkan fikiran...

tempat yg menarik...pantai dia pun bersih...tak kotor...dijaga dan diselengara dengan baik...


next time boleh pegi lg kat sini...

yg ni pulak masa mlm tahun baru 2013 baru2 ni...saja melepak tengok bunga api...

dekat 20 minit dia orang main bunga api...naik lenguh tengkok aku...



heroin aku...berlatar belakangkan tasik Putra Jaya dan percikan bunga api...



oklah kat sini aku nak mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2013 dan semoga kehidupan kita akan bertambah ceria dan sukses selalu bersama keluarga tersayang...dan terima kasih  aku ucapkan pada pembaca2 blog aku yg tak seberapa ni...mudah2an blog aku ni akan bertambah ceria untuk tahun 2013 ni...
SELAMAT TAHUN BARU dan ASSALMMUALAIKUM...semoga semua terus ceria...

No comments:

Post a Comment