Tuesday, January 8, 2013

Kayuhan Malam Putra Jaya

Sempena tahun baru 2013.. member2 office aku( TEAM BURSA MTB) telah menganjurkan satu Fun Ride kat Putra Jaya...semua member aku ni pakai basikal bukit aku je yg pakai road bike...antara yg kayuh mlm tu Bro Otai,Johari ngan wife dia(Salmi),Wak Jun(YB),Suhaimi,Faizal,Ejat,Azmir,Hj Khairi dan ada tiga member baru,, nama dia aku lupa lak...kayuhan bersahaja dan santai...santai2 pun dekat 30km gaklah mileage dia..kebanyakkan dari member2 aku ni ramai gak yg tak pernah kayuh kat Putra Jaya ni...jadi Bro Faizal ngan aku jadi marshall mlm tu...jadi lead..bawa member BURSA MTB keliling Putra Jaya...itu pun banyak tempat yg tak sempat pergi...kalau betul2 ronda satu Putra Jaya mau dekat 60km beb..

kat Dataran Putra Jaya...antara kelibat member2 BURSA MTB...

Ejat,Suhaimi.Faizal ngan Bro Jo...

aku bersama-sama ngan Wak Jun(YB) dan Azmir...

bacaan Doa oleh Brother Otai sebelum kayuhan bermula..
Masjid Putra Jaya....
 kat PCP...Taman Cabaran....


segak bergaya...bersahaja...
antara yg menarik...




steady YB...



di hadapan Jabatan Perdana Menteri...


regroup kat bulatan besar Putra Jaya selepas turun dari Hotel Shangrila sebelum kita orang maplay ramai2 kat gerai sebelah komplek Kerajaan Putra Jaya...oklah next time kalau ada masa lg nanti kita kayuh lg kat sini..ok jumpa lagi next time...ASSALLAMUALAIKUM..

1 comment: