Monday, April 1, 2013

Cuti kat Melaka

Cuti sekolah kali ni aku bawa family aku gi melepak kat Melaka..aku sewa kat D`Nelayan Beach Resort.. tempat ni bg aku best..pantai bersih..pastu pantai dia betul2 depan resort..harga dia pun berpatutan dengan bajet kita..kalau nak buat family day untuk 7 - 8 family datang kat sini..pasti enjoy..nak gi Bandar Hilir pun dlm 30 minit je...

                  gambar heroin aku  berlatarbelakangkan selat Melaka dengan pantai yg bersih...

                                            berlatarbelakangkan resort D nelayan...
                                                  apalah yg kelakar agaknya tu...

ada kolam renang..tapi kalau untuk bebudak yg umur bawah 12 tahun oklah...mak bapak gi mandi kat lautlah..
                kedudukan laut yg betul2 depan resort...tak payak nak menapak jauh2 gi pantai...
menarik...itu je yg boleh aku katakan...khas utk kita2 yg punya bajet tak besar mana..dtglah kat sini...

                                                                        happy je...
           suasana senja...memerhatikan sang mentari menyembunyikan diri...cantik dan menarik..




                                             pantai dan laut yg betul2 depan resort...
                                            malam di Bandar Hilir...depan Mahkota Parade...

                                 acara menaiki beca...layan anak dara aku ngan sepupu dia...
                                                     
                               yg ni masa melepak kat PD dalam perjalanan nak balik Kajang...

happy family...


                       hero2 ngan heroin2 aku...dari yg besar sampailah yg paling kecik...


next time nak bawak dia orang gi Pulau Pangkor lak..itupun kalau ada rezeki...Insyallah...mudah2an tuhan makbulkan doa ini...AMIN...

No comments:

Post a Comment