Monday, May 12, 2014

Friendly Game Kat Melaka

Game ni sebenarnya dah berlansung pada 14 April yg lepas tp lambat update...sibuklah sangat2..sampai member2 dok tanya bila nak update cite bola ni Zam..hari ni baru sempat nak buat cite pasal bola ni...
Game kali adalah kali yg kedua aku main kat Melaka...game pertama dulu aku main kat Stadium Tun Fatimah tahun 2012...kali ni aku main kat Stadium Kubu...stadium yg suata ketika dulu pernah menjadi kubu kuat team Melaka..tp sekarang dah tinggal kenangan je...stadium yg pernah melahirkan ramai pemain2 terkemuka Malaysia...
Stadium ni masih dijaga dengan baik...keadaan padang terbaik...tak rugi main kat sini...jom kita layan pic kat bawah ni...

aku tak taulah sampai bila rasanya aku akan terus main bola ni...bagi aku bola ngan aku ni dah sebati..tak kira cam mana pun klau ada game bola...aku pasti akan meluangkan masa aku kat bola tak kira main kat mana pun...


BURSA BULL football team...otai2 je ni...

rehat time..


full time...dengan keputusan team aku menang 1 - 0 ngan pasukan RHB Melaka..syabas bro...


perggghhhhh....penat tu bro...tak renti berlari dari awal sampai habis game...nak terkeluar lidah rasanya...
bagi aku ...bolasepak ni selagi ada kederat aku...aku akan terus bermain...dan terus bermain...

No comments:

Post a Comment