Friday, June 30, 2017

Selamat Hari Raya

 
 
Dikesempatan ini saya ingin mengambil peluang menyusun sepuluh jari memohon seribu kemaafan buat kenalan2 yang mengenali diri  dan keluarga saya dan dengan rasa rendah diri ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin dan semoga persahabatan  dan persaudaraan kita akan terus berkekalan sepanjang hayat..In Sha Allah
 
ngan anak dara..
 
mak ngan anak dara...
 
hero2 aku ni..
 
alahai manjanyee....
 
 
 
 
 
tiga dara pingitan..
 
mudah2an Engkau berikan kebahagiaan ..keharmoniaan
dan kesejahteraan untuk aku ..isteri dan anak2 aku Ya Allah..dan Engkau jauhkanlah keluarga aku dari segala musibah dan persengketaan..Amin Amin Ya Rabbal Alamin..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
Dan sekali lagi aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin
 

No comments:

Post a Comment