Monday, September 28, 2009

Bertunang dan sambutan hari jadi

Bertarikh 26 Sept 09 yg lalu berlangsung satu lagi majlis pertunangan...kali ni yang bertunang adalah adik aku yang paling bongsu(no 7).Tunang dia..orang batu kurau,perak...Besok petangnya pulak 27 Sept 09...adik aku yang no 4 buat majlis hari jadi anak dia yg sulung kat rumah mak mertua dia...rumah mak aku ngan rumah mak mertua dia kat-kat situ gak...selang beberapa rumah je...klau sekali jerit boleh dengarlah...kat bawah ni aku ada postkan gambar2 diorang.....layannnnnnnnn

barang2 hantaran belah adik aku..adalah dalam tujuh dulang..

kat rumah tunang adik aku...majlis petunangan ni diadakan kat pandan indah atas permintaan mak-ayah dia...sebab kalau buat kat perak..mak dia cakap jauh sangat...majlis persandingan nanti baru buat kat perak....

mak aku ngan bakal menantu dia....

ni pulak masa makan selepas selesai majlis...nampak semua bukan main sodap melantak...tambah jangan tak tambah...bagi naik lomak-lomak kat dalam badan tu..

ni pun sama melantak jangan tak melantak...tapi ayah aku steady je..."kau orang nak melantak-melantaklah...aku nak ambik rasa je"...

adik aku ngan tunang dia...ni bargambar sampai kat dalam bilik ni apa kejadahnya ni...sabar-sabarlah dulu...banyak masa lagi dik oiiii....

ni pulak kek hari jadi anak buah aku...ben 10 lagi tu.....takda ke gambar lain nabil oiiiiii..

tengah tiup lilin...dikelilingi sepupu-sepupu anak buah aku yang lain..

anak dara aku tengah bergaya atas moto ex5 keluaran terbaru...ni khas untuk budak2 je...orang tua tak boleh...

anak buah aku ngan semua sepupu-sepupu dia tengah posing....yang tengah isap puting pun ada gak....alahai nafil buanglah puting...tak lawalah...

rombongan mak bedah...berjalan pulang beramai-ramai...

No comments:

Post a Comment