Tuesday, October 6, 2009

Kayuhan petang

Date : 06 Oct 09....
Route : TKP24(Tol Sg Long)- Bandar Sg Long-TKP24
Start time : 1815pm
Distance : 13KM
Riding Hour : 30 minutes
Average speed : 25 - 30km/h
Sementara nak tunggu buka puasa sunat 6...lepas ambil anak aku dari sekolah apalagi aku tarik basikal keluar terus kayuh...lepas raya ni aku rasa dah gian pulak nak selalu kayuh...disebabkan aku dah terbiasa dengan keadaan kayuhan solo sejak dari dulu lagi...maka tak jadi masalah untuk aku keluar berkayuh sorang2...bukannya apa daripada duduk rumah takda buat apa2 baik aku kayuh...badan sihat hati pun senang....




Gambar diambil sekitar masa kayuhan...bila petang2 macam ni...tengok kehijauan alam yang terbentang luas ni rasa hilang tension...asyik2 keje je...tension gak bro...oklah adiossss(gua pinjam jap kata2 hikmat bro banzai-jangan marah haaa bro)

No comments:

Post a Comment