Monday, September 13, 2010

Balik Kampung

Raya tahun ni baru ok sikit sebab hari tak hujan...tak macam raya tahun2 lepas...asyik hujan je...hujan rahmat...setiap apa yg diturunkan pasti ada hikmah...cuma kita kena carilah kat mana hikmahnya...nak cite banyak2...mood tak berapa nak menarik sebab masih dlm mood raya lagi...idea pun tak berapa nak ada...jadik layan jelah gambar2 kat bawah ni...gambar2 ni je dah menggambarkan betapa cerianya raya tahun ni...aku tak berapa nak cerialah sangat sebab duit raya banyak keluar tu beb.... tapi anak2 aku memang ceria habis dan raya sakan..layannnnnnnnnnnnnnn
pasangan paling romantis....

ngan wife serta anak2 aku....

sapa lagi...anak2 akulah ni....

bonser2 aku...


apa kes ni...menung je

semacam je senyum...poket tengah lebatlah tu...

mintak maaf...jangan tak mintak maaf...pastu besok gaduh balik...

model cilik....




tekun berbincang...ni mesti bincang pasal project besar ni....khusyuk je semua

kenduri aka open house kat rumah wan aku kat kuala pilah....






apa yang geli sangat tu nafil....semacam je..


comellah budak ni...



bergambar anak beranak kat rumah nenek aku kat seremban...pas ni kita kayuhhhhh..

No comments:

Post a Comment