Thursday, July 14, 2011

Dalam Kenangan

Tarikh 9 Jul 2011 akan menjadi tarikh yg mana tak akan dpt dilupakan utk aku dan seluruh ahli keluarga aku...dimana tidak akan kedengaran lg suara dan gurau senda adik ipar aku buat selama-lamanya...AL-FATIHAH buat arwah Mohamad Sham bin Mohd Salleh...semoga rohnya akan ditempatkan bersama-sama mereka2 yg beriman dan ditempatkan ditempat yg semulia-mulianya...
Antara gambar2 arwah yg ada pd aku utk dijadikan tatapan pelepas rindu...


kenangan bersama arwah kat Langkawi tahun 2006...

gambar tahun 2007...arwah bersama isteri tersayang(adik perempuan aku) dan anak lelaki arwah...

kat Pantai Cahaya Bulan,Kelantan...tahun 2007...

kat Kuala Terengganu 2007...



kenangan kat Penang tahun 2009...cuti masa tahun baru cina...




bergambar kenangan bersama sanak saudara kat Penang tahun 2009...



kenangan beramai-ramai ngan arwah masa raya tahun 2007 kat Cheras Baru...


tahun 2010...semasa berkonvoi ngan arwah beramai2...kawin adik aku kat Perak...


gambar ni masa celebrate hari jadi anak arwah(Adam Danish) kat Istana Bambo..Hulu Klang... 22 Jun 2011...


kenangan beramai-ramai kat Istana Bambo bertarikh 22 Jun 2011...


makan malam terakhir 2 hari sebelum arwah pergi buat selama-lamanya bertarikh 7 Jul 2011 semasa menyambut hari lahir anak buah aku kat Kelab Darul Ehsan...pergi yg tak akan kembali lagi...semoga rohnya akan bersemadi dengan aman dan ditempatkan bersama-sama orang2 yg beriman...AMIN dan AL-FATIHAH sekali lg buat arwah...
Pada kita yg masih hidup ini...ingatlah MATI itu pasti akan datang...jadi gunakanlah peluang umur yg masih ada ini sebaik mungkin untuk kita beramal dan mengingati tuhan yg telah menciptakan kita dan seluruh alam maya ini...mudah2an kita mendapat hidayat dan petunjuk dariNYA...AMIN.....

No comments:

Post a Comment