Saturday, September 3, 2011

Hari Raya 2011

Tahun ni giliran aku beraya kat rumah orang tua aku kat Kg Cheras Baru..KL..raya tahun ni macam biasa2 aje..takda beza cam tahun2 lepas...dah tua2 ni takda apa yg nak diseronokkan lagi...masa kita dah habis...masa untuk anak2 kita pulak meraikan keseronokkan raya ni...apa yg tinggal sekarang hanyalah memori dan kenangan yg mungkin tidak akan dpt dilupakan sampai bila2...itu jelah yg tinggal...sesekali bila teringatkan masa beraya zaman budak2 dulu seronok gak...tul tak bro...saja nak recall balik memori masa budak2 dulu....




malam raya....anak2 dara aku kat rumah Wan dia orang...keseronokkan jelas terbayang kat wajah mereka...seronok...seronok...seronok...itu je yg dia orang tau...

anak dara aku ngan sepupu dia orang tengah leka dok main bunga api....


kegembiraan jelas terbayang pada raut wajah anak2 aku ngan anak2 buah aku ni...maklum jelah esok dah nak raya....


di pagi raya....anak bujang aku...gaya je lebih ni...


bujang aku no 2 ngan adik dia....


bujang2 aku...cam modellah lu orang...


monyok je dik...tak dpt duit raya ke...happylah sikit...


ngan adik aku yg no 4...sama2 ngan anak dia...


segak bergaya...aku..anak bujang aku..adik2 lelaki aku ngan anak2 buah aku...


bujang trang tang tang...


ladies in the house....Mak aku...wife aku...adik aku ngan adik2 ipar aku...


adik aku ngan mak aku....


ayah aku ngan sebahagian dari cucu2 dia....


Gambar kenangan Raya 2011...tahun ni semua adik beradik aku beraya kat rumah mak aku...tu yg penuh sesak tu...cuma sorang je yg takda...AL FATIHAH buat adik ipar aku yg telah dulu pergi menyahut seruan Illahi "Mohamad Sham"...semoga arwah ditempatkan bersama-sama dengan mereka yg dicintai oleh Allah swt...AMIN...


aku ngan wife dan anak2 aku...


adik aku yg no 2....


adik aku yg no 3....tahun ni beraya cuma berdua aje...banyak2 bersabar...


adik aku yg no 4....ngan family dia...


adik perempuan aku...no 5...


yg ni adik aku yg no 6...


dan yg bongsu sekali no 7....bersama wife ngan anak dia...


gambar ni masa kat kampung wife aku...Pasir Panjang...Selangor..bergambar bersama ngan Atok wife aku...


kat rumah Mak mertua aku...raya kedua...


anak dara aku...Alhamdullillah tahun ni dua2 puasa diaorang penuh ..tak da yg tertinggal...



adik ngan abang.....


wife aku bersama ngan mak mertua aku...adik dan adik ipar dia...


mudah2an puasa aku tahun ni mendapat keberkatan dan kerahmatan dari Allah swt...mudah2 jugak apa yg telah aku lakukan semasa sebulan berpuasa tahun ni akan berterusan sepanjang tahun sehingga aku dipertemukan lagi dengan Ramadhan yang akan datang ....Insyallah

No comments:

Post a Comment