Monday, June 11, 2012

Kayuhan pagi Isnin

Hari ni sempat gak aku buat kayuhan santai...saje layan diri sorang2...nak kayuh Sabtu/Minggu sibuk je memanjang...maklumlah cuti sekolah...anak2 sibuk ajak gi sana...gi sini...cuti2 sekolah ni kita layan anak2 lah pulak...hak anak2 pun perlu kita tunaikan...nanti apa pulak kata dia orang...Pada para pembaca blog ni...aku harap semua terhibur dengan apa yang aku paparkan kat blog aku ni...lepas ni aku akan cuba paparkan cerita selain dari cite kayuhan...mungkin berkaitan ilmu2 dunia mahupun akhirat...bukan aku nak cakap aku ni pandai ke apa tetapi aku nak cuba buat suatu pembaharuan..mudah2an kita semua mendapat manfaat dan faedah daripada yang akan aku paparkan selepas ni..dan sekali lagi aku berharap pada semua pambaca blog ini akan terhibur dan terus terhibur..harap2 semua pambaca dapat bagi komen seandainya apa yg akan aku paparkan selepas ini tak menepati citarasa mereka...mungkin dengan komen2 ini aku akan dapat memperbaiki kelemahan2 kat blog ini...















oklah geng kita jumpa lain kali dengan cerita2 yang lebih menarik lagi ok...AS SALAM....

No comments:

Post a Comment