Thursday, November 14, 2019

Bull Charge 2019

Bull Charge tahun yg ke tujuh.. Aku tak pernah miss utk larian ni tp kali ni race start pkl 2 ptg.. Panas terik bro.. Tahun2 sebelum ni biasa nya start race pkl 3.30ptg tp utk kali ini DBKL bg arahan supaya larian dimulakan lebih awal utk mengelakkan kesesakkan pada waktu puncak pkl 5 masa orang balik kerja.. 

Timing aku tahun ni adalah yg terbaik.. Bg akulah.. orang lain aku rasa ada yg lagi baik kot.. Umur dah 49 bro.. Ni jelah yg terbaik aku blh buat.. More then that aku rasa tak mampu kot.. Cukuplah tu.. Its the best time for me bro.. Jom layan aksi2 menarik sekitar larian Bull Charge kali ni
                                       







Member2 Mountain bike Bursa Cycling Team menjadi Marshall utk mengawal peserta2 larian.. Terbaik u all.. 










Jumpa lak ngan otai sifu brother man ciooc yg berlari utk CIMB..
Dan tahniah utk semua peserta dan member2 Bursa semua.. Majulah sukan utk diri anda semua.. 

No comments:

Post a Comment